از این قسمت میتوانید طرح مورد نظر خود را پیدا کنید.
فعالیت ها / ۱۷ شهریور ۱۴۰۲
کسب رتبه سوم در مسابقات ملی سوگواره راوی عشق

سوگواره عکس راوی عشق

علیرضا مقدم در رشته عکاسی موفق به کسب رتبه سوم در بخش عکاسی حرفه ای در مسابقات ملی سوگواره راوی عشق گردید.

گفتنی است واحد فرهنگی زینبیه اعظم زنجان در راستای اهداف تعیین شده خود به جهت توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی،در دهه محرم امسال این سوگواره ملی عکس را به‌ صورت اردویی و در دو بخش عکاسی حرفه ای و عکاسی مردمی برگزار نمود.

شایان ذکر است که در مجموع ۲۰ جایزه به آثار منتخب نمایشگاهی اختصاص یافته که سه جایزه اصلی اول تا سومی در بخش حرفه‌ای از طرف زینبیه اعظم به برندگان اهدا و جوایز ۱۰ اثر برگزیده در بخش موبایلی نیز توسط حوزه هنری زنجان به ۱۰ عکاس برگزیده این بخش اهدا شد.

در این میان علیرضا مقدم از زنجان با ارسال تصاویر خود در یوم الزینب، در دسته زینبیه اعظم زنجان موفق به کسب رتبه سوم گردید.

فرید احدیان، دبیر نخستین سوگواره ملی عکس راوی عشق در گفت‌وگو با فارس با تشریح جزییات این سوگواره اظهار داشت: واحد فرهنگی زینبیه اعظم زنجان در راستای اهداف تعیین شده خود به جهت توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، در دهه محرم امسال این سوگواره ملی عکس را به صورت اردویی و در دو بخش برگزار می‌کند.

دبیر نخستین سوگواره ملی عکس با تشریح بخش‌های این سوگواره خاطر نشان کرد: بخش حرفه‌ای و بخش مردمی که در بخش‌حرفه‌ای، عکاسان از سراسر کشور باید رزومه خود را تا پایان روز جمعه ۳۰ام تیرماه از طریق ایمیل به زینبیه ارسال کنند و دبیرخانه با بررسی روزمه عکاسان تعداد بیست نفر را برای حضور در یوم‌الزینب انتخاب خواهد کرد.

وی گفت: در بخش مردمی با عنوان عکاسی با موبایل شرکت کنندگان باید حداکثر تعداد ۱۰عکس که با موبایل خود ثبت کرده‌اند بوسیله ایمیل به زینبیه ارسال کنند.

دبیر نخستین سوگواره ملی عکس ادامه داد: تعداد بیست عکاس انتخاب شده از عصر عاشورا تا صبح روز دوازدهم محرم میهمان زینبیه اعظم هستند که باید در روز یازدهم محرم عکس‌های خود را در همان روز ثبت کنند.

وی افزود: در بخش حرفه‌ای سه برگزیده خواهیم داشت که نفر اول پنج میلیون تومان به علاوه تندیس سوگواره، نفر دوم چهار میلیون و نفر سوم سه میلیون تومان به علاوه لوح تقدیر خواهد بود.

احدیان اضافه کرد: در بخش عکاسی با موبایل هم تعداد ۱۰ برگزیده که هر کدام مبلغ یک میلیون تومان به علاوه لوح تقدیر خواهد بود.

سوگواره ملی عکس «راوی عشق»

دبیر نخستین سوگواره ملی عکس بیان داشت: اختتامیه این سوگواره نیز در آستانه اربعین حسینی با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده در زنجان برگزار خواهد شد و همچنین عکس‌های منتخب نیز در مجموعه‌ای منتشر خواهد شد.

دیدگاه ها

هنوز نظری در مورد این پست وجود ندارد اولین نفر باشید!

نظر خود را ارسال کنید

© کلیه حقوق این سایت متعلق به علیرضا مقدم می باشد.
استفاده از محتوای این سایت بدون ذکر منبع غیرقانونی است.